Eiti prie turinio
Apie mus
Naujienos
Paslaugos
Mėnesio renginių planas
NVŠ programos
Apmokėjimo tvarka
Tvarkaraštis
Priėmimo tvarka
Administracinė informacija
Struktūra ir kontaktai
Kontaktai
Valdymo struktūra
Karjera
Apie mus
Naujienos
Paslaugos
Mėnesio renginių planas
NVŠ programos
Apmokėjimo tvarka
Tvarkaraštis
Priėmimo tvarka
Administracinė informacija
Struktūra ir kontaktai
Kontaktai
Valdymo struktūra
Karjera
TEKSTAS LENGVAI SUPRANTAMA KALBA
Vilniaus vaikų ir jaunimo klubas „Verdenė“.
Vilniaus vaikų ir jaunimo klubą „Verdenė“, toliau šiame tekste vadinsime Klubu.
Kas yra Klubas?
Klubas yra įstaiga,
kurioje vaikai ir jaunimas
gali užsiimti įdomia veikla.
Klubas yra Vilniuje, Šeškinėje.
Klubo adresas yra Ukmergės gatvė 220.
Klubo telefono numeris yra 064612207.
Klube vaikai ir jaunimas
gali lankyti būrelius.
Būrelius mes vadiname studijomis.
Studijos yra įvairios.
Jūs galite pasirinkti,
ką norite lankyti:
• dailę;
• kūrybines dirbtuves.
Taip pat Klube galėsite:
• šokti;
• mokytis groti gitara;
• dainuoti;
• žaisti stalo tenisą;
• lankyti gimnastiką.
Taip pat klube galėsite:
• mokytis kurti dizainą,
pavyzdžiui, derinti spalvas;
• mokytis lietuvių kalbos,
jeigu esate iš kitos šalies;
• žaisti šachmatais;
• mokytis anglų kalbą.
Klubą gali lankyti visi vaikai ir jaunimas.
Jiems turi būti nuo 3 iki 19 metų.
Klube Jūs galite atlikti užduotis pats
arba jums galės padėti:
– mokytojas,
– kiti klubo darbuotojai.
Mums labai svarbu,
kad Klube Jūs būtumėt
saugus ir laimingas.
Kada mes dirbame?
Direktorė, direktorės pavaduotojai ir raštinės darbuotojos dirba:
pirmadienį nuo 9 valandos ryto
iki 8 valandos vakaro,
antradienį nuo 9 valandos ryto
iki 8 valandos vakaro,
trečiadienį nuo 9 valandos ryto
iki 8 valandos vakaro,
ketvirtadienį nuo 9 valandos ryto
iki 8 valandos vakaro,
penktadienį nuo 8:30 valandos ryto
iki 4 valandos vakaro.
Būreliai vyksta skirtingu metu.
Būreliai prasideda:
3 valandą dienos,
baigiasi 8 valandą vakaro.
Vienas būrelis trunka
45
minutes.
Jeigu norite sužinoti,
kada vyksta būreliai,
paspauskite raudoną nuorodą
https://klubasverdene.lt/ugdymas/tvarkarastis/
Paveikslėliai:
Arasaac
https://arasaac.org/pictograms/search
Pexel
https://www.pexels.com/